facebook

A och jag har varit ute en lång stund innan han somnade. Men inte ville han gå in i skogen inte.....men vi gick i alla fall på en skogsväg och då gick det bra =)

Nu äntligen (enligt många) har jag gått med i Facebook, men inte fattar jag vad som är så speciellt med det......Ja Sambon får väl visa mera när han kommer hem.

Idag har han lovat att vi ska grilla för sista gången den är säsongen ( tror att han lovade det för några veckor sen också....)  Jag har fått den stora "äran" att skala potatis som ska friteras gäller att passa på enligt Sambon medans vi fortfarande har lånat fritösen av svärföräldrarna ;)




Kommentarer
Postat av: Nina

hihi, jo, man fastnar lätt på fejjan, tycker jag.. beroendeframkallande! :)



ha en mysig helg du med! kram

2009-10-09 @ 17:14:44
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0