måndag

Har haft en bra dag på jobbet idag =)  Vi har varit till två skolor och gjort iordning brickor som lärarna tar och sköljer med barnen. Så vi går inte in till alla klassrum som det gjordes tidigare. På det här visset stör vi minst. Däremot på högstadieskolan där vi också varit i dag där står vi utanför matsalen så barnen ( och några vuxna) blir erbjudna  att skölja efter lunchen. Allstå helt frivilligt OCH dom flesta tar =)

Hann även en långpromenad under dagen =) Blåste lite men va annars jätte skönt.

Blev också ett besök hos mamma och pappa innan jag kunde hämta A för hemfärd. För när vi va färdiga så sov A på dagis. Det va länge sen jag träffa mamma och pappa så det va kul att träffa dom. Mamma hade hjälpt mig med massa saker som jag fick hem. Hon hade även gjort plommonsylt och plommonchutney som ska bli spännande att smaka =)

Strax dax att åka på gympan som idag är box ska bli kul för förra veckan blev det ju inget alls :(  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0