onsdagskväll

Åh så skönt att ha jobbat färdigt för den här veckan. Trivs massor med mitt jobb men skönt att vara ledig ett par dag =)  Få vara hemma och mysa med A och göra lite vad som faller en in, har förstås en massa måsten men känslan att vara hemma är skön =)
Torsdag och fredag den här veckan är Sambon också hemma men han ska sitta i grävaren hela tiden ;)

Idag hade jag den stora turen att få hämta A vid dagis, va länge sen nu så det va kul. Han såg mig inte först för jag satte mig och fyllde i schemat innan jag skulle visa mig tänkte jag.  Helt plötsligt så kommer han springade och gav mig en jätte kram =)  Det är kärlek ♥

Nu har jag bakat en kladdkaka för snart får vi fika främmande=) Vi ska även hinna titta på "Bonde söker fru" har vi tänkt ;)

I morgon hoppas att jag har tid och ork att skriva mer/roligare och läsa igen en massa bra bloggare =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0