söndag

Söndag och nya tag ;)  Eller nja har inte kommit igång med alla "måsten" ännu, men strax så =)  Jag gick upp så Sambon fick sova lite extra i morse, stackarn har blivit lite förkyld :(  Men ut och gräva skulle han, hoppas han har klätt på sig oredentligt, nu låter jag som en "riktig" morsa, jag vet ;)

Vi har hunnit med en fika hos svärmor också, som vanligt på helgen =) Alltid lika roligt att träffas, "tyvärr" är hon en väldigt duktig "bagerska/konditor" för hon bakar alltid så mycke goda kakor och bullar som jag måste smaka.....

Sambon fick fruktträd när han fyllde förra året som vi inte han hämta från handelsträdgården då, men i år har svärföräldrarna hjälp oss med det så nu står det även ett päronträd på tomten =)  Dom ska ju ha pollenerings sällskap så dom köpte även ett till sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0