tisdagsmorgon med en sjuk son

Sitter här och myser med A i knät. Stackarn har blivit sjuk, han är täppt i näsa och lite rosslig. I natt har det varit svårt att sova både för han och för oss andra:(
Jag ska vara fluortant i dag också men eftersom det egentligen är min lediga dag så är det bara ett par timmar för mig idag och så har vi sån tur att Stora sonen är ledig från skolan i dag så han har lovat att pyssla om lillebrorsan medans jag är borta. Han har lite tur för det är mest sovtid för A medans jag är bort ;)

A ville ha lite vatten just så va och hämta det med honom, upptäcker då att det kommer ner snöblask!!! Usch och fy inte redan, vill ha fina vägar ett tag till när man ska åka till jobbet....

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Dotter är också dålig idag men hon ska på gymnasie val mässa

2009-10-13 @ 09:13:06
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0