tröttmåndag....

När jag kom hem fixa jag mat, det blev köttfärsbiffar som jag gjorde igår medans gårdagens lasagne stod i ugnen=) Tråkigt igår men skönt igår att hälften av maten va färdig., för idag är jag trött..... Har redan bestämt att i morgon får det bli en påse med pytti panna och stekt ägg. För tror inte jag är piggare i morgon ;)

Sitter nu och funderar på om jag ska åka på aerobiken eller ej, vill så gärna men har lite ont i halsen, huvudet och har ont i ena axeln/nacken. Kan ju åka och försöka att ta det lite lugnt....Är ju så vansinigt trött också...

I morgon är det dax för oss på jobbet att ta svininfluensa vaccinet ( ja, vi som vill, den är frivillig). Vill ju inte vara sämre då för då har dom ju "lovat" att man ska bli jätte sjuk om man är lite sjuk när man tar den.

Sambon sluta lite tidigare idag för att kunna vara ute och gräva han har även tagit kompledigt tors- och fredag för att hinna gräva så mycket som möjligt så han får ner domm 300meter slang som ligger och väntar.....



Piggar upp denna måndag men en ros från rabatten, ja bilden är inte tagen den här veckan ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

fina rosor! Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska ta vaccinet...



Kram!

2009-10-19 @ 21:13:11
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0