dagens ;)

LÄnge sen jag körde en dagens, så här kommer en ....

Humör: bra det är ju fredag ;)  men jag jobbar ihelgen....
Gjort: duschat, bytt blöja på A som inte vill sova, ringt och sjukanmällt dottern.
Planer: jobba
Ser på: datorn....
Lyssnar på: tvljud, barnkanalen
Läser: mailen har jag hunnit
Dricker: inget ännu...
Äter: fil och flingor
Bästa:  Alla verkar vara friska, har en underbar sambo och underbara barn
Sämsta: fullt schema, jobbar till nästa tisdag.
Barn: A ser på tv, stora sonen har inte kommir in ännu ocg dottern mår inge vidare.
Väder:blåser lite och är gråt änså länge

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Du verkar ha fått en toppenstar på dagen, själv sitter jag på jobbet och läääängtar tills kl blir 14.30... då är det äntligen helg! Ska kolla runt vad jag msisat och se vilka fina tävlingar du tipsar om. Kram kram

2009-09-04 @ 08:38:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hopp...



oj du var då uppe i ottan..:) jasså är dottern sjuk ? usch då.. hoppas det snart går över..



önskar en fin fin dag på jobbet, kramisar

2009-09-04 @ 11:18:36
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0