lördagsmorgon (+lite fredag ;)

Vilken toppen dag jag hade i går =)  Lämna A på dagis utan problem ( inte ens jag blev "ledsen" ;), sen dax för jobbet. 
När jag kom hem hade underbara Sambon gjort en liten "kina"buffé här hemma. Lånat fritösen av svärmor och friterat kyckling och räkor, han hade även bla fixat kyckling i jordnötssås, muma. Jag åt så jag fick ont i magen ;)
När jag plockat av bordet va klockan så mycket att våran kompis kom över på en fika och Doobidoo =) 
Så soffan va platsen som kvällen tillbringades på som det brukar hemma hos oss på fredagarna =)

A tyckte vi skulle gå upp vid vid kl6 men lyckades hålla honom i sängen till halv 7, så jag har hunnit ladda tvättmaskin och plockat ur diskmaskinen redan.....Vi sitter nu och kollar barnprogramen i soffan =)

Våra planer för dagen är att åka in till Östhammar för där är det knallemarknad i dag. Få se om det blir någon karusell åkande och kanske lite godis =)

Förresten jag vann en tradera auktion igår. En PoP vindstopperflecce åt A. Är nu på jakt efter en väst att ha över alla fina tröjor hans farmor stickar ut honom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0