härlig lördag =)

Vi har haft en härlig dag vid stugan. Tyvärr så försvann solen med vad gör det när man har roligt ändå =)  Sambon fick fiska, jag han läsa nästan hela dagstidningen ;)  A gjorde en massa bus och hade roligt =)  Vi är vana att han går runt och "pular" för sig själv men sen han börja på dagis där alltid en har varit med honom ( av dagispersonalen allstå) så vill han gärna att vi ska vara med =)  Helt ok men ovant för oss, förstår att dom gör så på dagis för att han ska känna sig trygg.

På kvällen har vi varit på mat hos våran kompis, det är ju speedway kväll=)  Jag och A åkte hem tidigare. Dottern har kommit hem från stan. Det va "The ugly true" dom sett och den hade varit jätte rolig dom hade skrattat massor. Stora sonen är på väg hem och lär komma närsomhelst =)

Nu ska jag försöka hinna kolla in lite bloggar innan det är dax för sängen, borde egentligen fixa lite för morgon dagen när vi ska på barndop. Vi ska åka redan halv 10, blir bjudna på lunch hos barnets mormor innan.

Mer svamp som svärfar plockat...Han har till igår plockat 42kg....

Kommentarer
Postat av: Hanna

42 kilo, det var inte lite. Jag är glad för min karljohansvamp och 2 st taggsvampar. :-)

2009-09-14 @ 07:43:41
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0