lördagsmorgon

Så är det jobbhelg.....Känns så där :(   Har träningsvärk sen i torsdag (ok lite skönt men ont)........ Tror jag är på väg att bli förkyld, dricker 3 C brus /glas vatten och hoppas klara mig.......

A och sambon ska ta med sig A;s fadder och åka till Furuvik idag, lite avis på det.

Men något roligt ska jag komma med också. Carina på Att ha det gott  hat utmanat mig =) Jag ska visa tre saker jag inte kan tänka mig i höst. Så det ska jag funder på i dag ;)  Kolla in vad hon inte kan tänka sig ha i höst.




Solen ser ut att komma fram idag =)





Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

god morgon gumman..

ajaj, inte sjuk nu.. :) mer c vitamin..;) hoppas du får en fin dag , kramkram

2009-09-05 @ 09:53:13
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Att ha det gott

det ska bli kul att se dina val

Ha en trevlig dag

2009-09-05 @ 13:18:54
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0