onsdag

Hunnit mycket idag. Började dagen med dagis, där A lekte lite med dom andra barnen. Och jag satt och va tråkig ;)   Sen åkte A och jag till morfar som skulle vara barnvakt på eftermiddagen. Dom hade varit ute och plockat äpplen och ätit plommon så jag undrar hur A är i magen i morgon ;)

Jag åkte till jobbet där vi fick en genomgång av det nya dataprogammet av folktandvårdens ITfolk. Sen hade jag några egna patienter. Så kul det är att ha småbarn som ska undersökas =) Dom är så nyfikna och ärliga =) 

Efter jobbat bar det av till COOP som har kommunens billigaste blöjor. Behöver ha ett nytt paket som ska lämnas på dagis. För from denna månad så ska vi som föräldrar stå för våra barns blöjor själva. På dagis är dom fundersamma på vart dom ska göra av alla paket som vi föräldrar kommer med ;)

När jag äntligen kom hem hade klockan hunnit blivit närmare halv 9. The och macka blev min kvällsmat. Har nu pratat och umgåtts med familjen. Ja alla utan A förstås för han sov redan när jag kom hem :(  Tur att jag kommer att vara ledig dagen efter jag jobbar sent så jag hinner ta igen tiden med A då =)


Blev ett tråkigt inlägg men min dag har inte varit roligare .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0