solskenssöndag =)

Nu har halva dagen gått och jag har inte börjat med dagens städprojekt.....Men börja plocka lite där sen lite här och så har klockan rusat.....

Det blåser för fullt ute så har dagens tredje maskin tvätt i nu. Vi har även hunnit suttit ute på en lite fika, för det är varmt, 18 grader, trots blåsten =) Fanns inte så mycket fika bröd hemma,hm, jag som hade hoppas på att hunnit baka lite kakor också i helgen, så Dottern fixa lite chokladbollar ur Leilas A piece of cake, mums.

Nu sover A middag så ska strax sätta igång, han vakna vid kl7 i morse men idag va det min tur att få en liten sovmorgon. Kanske därför jag inte hunnit gjort något ännu ;)

Det ser lite tommt ut nu ute för alla blommor är bortplockade, har nu bara en kruka där det nu växer ljung och något vi kallar silverregn. Alla pelargonerna har nu flyttat hem till svärmors växthus där dom får bo ett tag innan hon flyttar in dom till sig. Tur att dom bor större än oss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0