söndagskväll + veckan som kommer

Blev ingen stavgångspromenad i dag :(   Vet inte vad som hände men dagen har gått ändå ;)    Men i morgon är det gympadax igen =)  Och Sambon har fixat mp3 spelaren så nu är det powewalk musik i den tills nästa stavgångspromenad, som kommer att bli tidigast på onsdagskväll (om jag orkar)


Har inte gjort så mycket idag...strukit men bara det jag måste till i veckan, tvättat förstås ;)  Hade planer på att torka köksfönstren men kom annat vägen.... Sambon däremot har varit effektiv =)  Planterat rosor som vi fått "ärva" av svärföräldrarna, fixat med min bil och klippt gräsmattan.

Jag har iallafall fixat hemmagjorda pizzor till middag, blev även matlådor tills i morgon och en att lägga frysen =)

Hämtat dom stora barnen vid bussen då dom kom från sina småsyskon. Dom hade haft det jätte roligt =)

Veckan som kommer ser ut som följer ;
Måndag; jobb + box
Tisdag;  jobb + möte på helgjobbet
Onsdag ; jobb ( + kanske en sväng med stavarna om jag orkar/hinner)
Torsdag ; ledig och dom stora har skollov + styrketräning + yoga
Fredag; ledigt även för dom stora idag också (stora sonen ska åka till sin pappa och hjälpa honom flytta)
Lördag; hela familjen ledig + speedwaymat hemma hos oss
Söndag; alla lediga i dag också och inga planer =)

Som ni ser en rätt så skön vecka, åtminstonne som det ser ut nu ;)  Hoppas hinna med en hel del städ när dom stora är hemma och kan hjälpa mig ha koll på A. Självklart hoppas jag på fint väder och en massa stavgångspromenader =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0