tisdagskväll

Har haft riktigt tur med magen, den bestämde sig för att bli bra ganska snart =)  Inget ont och inga andra "besvär". Skönt för jag har inte haft tid med något långdraget.... Tror att det är något jag ätit eftersom det gick över så snabbt.

Bestämde mig tidigt för att bara ha en städdag idag och det har jag haft, men tyvärr inte hunnit så långt som jag tänkt trots att jag inte suttit här så mycket ;)  Men leka med A måste man ju göra, vi har byggt med tåget och "lagt pussel", jag har blivit bjuden på fika i A;s systers gamla koppar. Ja vi har haft det riktigt mysigt A och jag. Har även varit ute en liten stund men som vanligt så blev han sur när det va dax för att gå in.  Han har en stark vilja den här killen ;) 

Fundera på om jag skulle följa med på föräldrar mötet på dagis idag eller ej, men bestämde för att åka eftersom magen inte gjorde ont, inte hade varit på toa sen förmidaggen och mådde bra. Dev va väl som dom flesta föräldramötet, ger inte så mycket men jag tyckte det va trevligt ändå. Eftersom det va A;s första så va det kul att träffa några föräldrar, men tyvärr va det inte så många där....Vi va nio av 18 barn och då va vi två som va både mamma och pappa ( Sambon va med förstås, stora sonen va barnvakt), så av 18 barn så va det föräldrar där för 7st ( och då sa "fröknarna" att vi va flest......). Förstår inte varför man inte är mer intresserad av vad sina barn har för sig, visserligen så träffar man ju "fröknarna" när man hämtar och lämnar men det är ju inte riktigt samma information som man får på ett föräldramöte.

Har idag fått kallelse från A;s doktor, vi ska träffa honom den 15. Ska bli "spännande" vad han säger och tycker. Vi tycker ju att allt verkar bra =) Ja han pratar ju inte förstås men det glömmer jag nästan bort, han gör ju sig förstådd ändå. Och så tycker jag han börjar "prata" mer sen han börja på dagis så jag tror det släpper när han måste göra sig förstådd hos dom andra barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0