tisdagsmorgon

Härligt va det att träna igår kväll. Men om jag blev någe piggare vet jag inte ;)  Jo kanske då iallafall men nu är jag trött igen. Men som sagt sista jobbdagen den här veckan, men har ju ingen anning om vilken tid vi ska vara på dagis resten av veckan...Men inte före 7 i allafall ;)

Jobb som gäller idag allstå sen tänker jag nog bara slöa i soffan ikväll. Är sjukt trött :(  IDOL börjar ju ikväll (om jag fattat rätt) och det måste man ju titta på ;)  Kanske i allafall, kolla in vilka som ska vara med ;)  Det börjar ju många serier den här veckan, man få kolla in ett avsnitt eller två och se vilka man kan tänka sig att följa.

Sambon gjorde en köttgryta i går så kvällsmaten är fixad. Skönt att inte behöva tänka på det när man kommer hem. Det ska bara kokas ris till i kväll.



Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hej..



mums det ser underbart gott ut.. :) jag ska med kolla på idol.. var det tänkt iaf.. :)



kramen

2009-09-08 @ 17:31:26
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0