underbar lördag =)

♥ Älskar min underbara familj ♥

Efter frukost så köa vi till duschen, sen tog vi bilen och åkte på markand. Vi han gå allihop först en sväng sen åkte Sambon och Stora sonen och skjöt lite på skjutbanan (tyvärr gick det inge bra idag heller för sonen :(    Dottern, jag och A fortsatte att titta runt. Marknade va inte så stor så vi gick flera varv ;)   Sen va det dax för dom stora barnen att åka till sina småsyskon och deras mamma. Jag tycker att det är kul att mina barn fortsätter att umgås  med sina småsyskon trots att deras pappa inte längre bor ihop med  dom. Syskon är viktiga, kanske ännu viktigare när man inte bor ihop.
Det enda vi köpte på marknaden va lite godis att äta i kväll =)  Vi åt även lunch där, som idag blev Langos, mums.

På vägen hem åkte vi en lång omväg, bara för att det va så fint väder =)  Tycker om att åka bil och titta på platser som man inte besöker så ofta.

När vi kom hem så blev det lite av gårdagens rester till middag =)  Nu blir det inte så mycket mera gjort idag tror jag ;)  Mest slöa i soffan =)  Lite ovant att bara vara lilla familjen, det va länge sen nu. Och inte kommer det hit någon heller, som vi vet  iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

åh, jag älskar langos!!



kram och ha en fin kväll!

2009-09-19 @ 19:07:57
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Marias kakburk

Tack för din kommentar!:)

2009-09-20 @ 09:30:19
URL: http://www.hemmetsjournal.se/mariaskakburk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0