torsdagen i efter hand

Tiden går så fort.......Är det så här det kommer att bli nu när man börjar jobba.......Men den här veckan har ju gått åt till inskolningen för A på dagis också så tror att det komer att bli bättre nästa vecka.

Lämna A på redan kl7  igår morse, fram till halv 8 så lämnas alla barnen på en avdelning och A kommer att lämna tidigit 4 av 6 dagar så måste vi prova. Men som det mesta på hans inskolning så gick det bra =)  Va lite fundersam först när vi gick in på ett nytt ställe men sen va det full fart =)  Han hämtades inte förrän efter middagsluren halv 2, tyvärr hade han inte vaknat idag heller, så när han såg mig blev han lite sur. Får då är det dax att gå hem vet han och det vill han inte.  Men han sluta skricka efter en liten stund i bilen och inte som igår hela vägen hem...

Jag åkte och jobba ett par timmar och sedan frissan, hade ju Sambon som bakup om dom skulle ringa från dagis men det gjorde dom inte. Hade sen turen att bli bjuden på fika hos en jobbarkompis som hade ledig dag =)  Dom skulle "stänga" ner sitt akvaruim så jag fick en massa växter och fiskar.

Sen hem, trodde jag skulle hinna ta det lite lugnt, men inte....  Först hänga tvätten som hade tvättas medans vi va borta sen ladda ny maskin, fattar inte, tvättar och tvättar men tvättkorgen är alltid full :(  Sen hade klockan blivit så mycket att det va bara att börja med maten. Blev köttfärsbiffar som jag förberett igår, potatis, brun sås och kantarellstuvning =)

Hann inte mer  än ätat färdigt så va det dax att byta om för då va det träningsdax =)  Så skönt, gillar att den har kommit igång igen.
Har lagom med träningsvärk just nu ;)

Hoppas helgen blir lite lugn men ska bort på barndop på söndagen så har bara lördagen på mig att hinna en massa nödvändiga måsten.

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hej...



åhhh har ni akvarium ? det har vi med haft.. är lite sugen på ett igen.. min pappa har ett undanställt till oss om vi vill start upp igen.. men det är på 500 liter, lite stort tycker jag..:(



kramkram

2009-09-11 @ 22:08:41
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0