fredag

A och jag hade en bra dag igår. Ett par maskiner tvätt och sen en massa bus. Hade till och med tänkt hänga tvätten ute eftersom Sambon hade att upp torkvindan igår. Men idag va det inte lika bra tork väder börja till och med regna på kvällen :(

Men A och jag va ute innan det börja så vi hade mys. Han gick runt med sin springcykel och satt på traktorn, han orkar ännu eller är det att han inte fått in snitsen ?  och jag orka inte gå bakom och putta på ;)

På kvällen va det dax för styrketräning och yoga för min del har ju inte varit på flera veckor av olika anledningar men igår så blev det äntligen av. Finns en viss risk för extra mycket träningsvärk är jag rädd ;)  Försökte dock att ta det lite lugnt och inte lägga på lika mycket som innan uppehållet ;)

Även idag är det grått ute, men jag ska jobba så det gör inte så mycket. Idag ska vi åka till en skola och prata tänder och sen till en annan och lämna fluor. Tar kanske inte hela dagen men jag kompar fram till 5 för jag har så mycket tid att ta ut. Ska passa på att storhandla och kanske skjutsa Stora sonen till bussen för dom stora ska ev till sin pappa idag.



Den här godis skålen va med i en utlottning för någon vecka sen. Jag vann inte men hoppas att det blir lite gott till kvällen ändå här hemma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0