fredag!

Gårdagens kurs va lite annorlunda mot dom tidigare i veckan. Här fick vi leka fabrik med legobitar ;)  Japp det är sant.  Vi fick lära oss mera om Lean.  Väldigt spännande tycker jag. Vi jobbar redan mycket på det visset men att få lite nya infallsvinklar är aldrig fel.

Sprang en mycket kort sväng på stan också, men blev inget handlat denna gång. Passa även på att besöka Guldfynd där Dotterns konfirmations halsband är inköpt. Nu är det borta men givaren hade fixat en försäkring. Jag har anmällt det till polisen men inte hunnit fått pappren så jag hoppades på att det skulle räcka med kopiorna från nät anmällan men tyvärr inte. Så kunde inte anmälla det till Guldfynd. Hade naturligtvis fått hem pappren från polisen när jag kom hem. Nu måste vi till en guldfynd butik innan den 3 maj då försäkringen går ut. Jag ska till Stan igen den 4 maj, typiskt :(

Hann tyvärr inte hem så jag kunde åka på träningen :(   Synd men också skönt nu satt jag i soffan och slöa hela kvällen ;)

Idag har A och jag det ledigt, tyvärr har ja gen lång lista på saker jag vill hinna göra. Få se hur mycket jag hinner, har just lagt in alla räkningar som kommit nu är bara frågan om pengarna räcker :(  Jaja det löser sig nog även denna månad på något konstigt sätt.

Vi ska på födelsedagskalas på kvällen. Barnens kusin fyllde år igår men då passa det inge vidare för dom så ikväll ska vi ditt. Vi skulle visst få paj och sallad, mums. Behöver allstå inte fixa middag ikväll heller =) 
Igår när jag hade lämnat A på dagis så möte jag syrran. Men hon såg inte mig så jag sklog en pling och då va hon så stressad för hon skulle med bussen till stan. Passande! Jag skulle ju också dit så hon åkte med mig. Kul för det va länge sen bara hon och jag träffades. Vi passade på att skvällra massor ;)

Nä nu är det dax för nästa sak på listan. Tror jag tar bädda rent det är mycket roligare än dammsuga som också står där ;)



Här kommer en bild på blåsippor som jag tog förra helgen. Undrar hur dom klarar sig nu när det kommit en massa blötsnö ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0