Hej o hå

Full fart även i dag =)  Skulle inte vara på jobbet förrän kl 11 då det va påsklunch som jag och A va bjudna på även fast jag är ledig idag annars =)  Men trots det så är det full fart hela tiden. Lunchen va super god och massor med mat. Blev till och med kvar så tror alla får en burk med sig hem ;)  Jag fick av den super goda pasta salladen med ruccola, fetaost, torkade tomater och oliver. Mums.
Det va länge sen A va med mig till jobbet nu så han va blyg en litens tund men innan det va dax att åka hem så va han du och tjenis med alla =)

Därefter så skulle jag handla mat. Och det va jag inte ensam om, tror att alla fast boende och sommar gäster skulle handla på samma ställe och samma tid som mig idag. Jaja kom hem med allt tror jag som jag hade tänkt, om inte annat så jobbar jag även i morgon så då kan jag kompletera om det behövs. Inte för att vi ska ha något speciellt för att det är påsk hemma hos oss. Kanske blir det en sväng till svärföräldrarna på lite påskmat om det finns tid över när alla blommor fått sitt.

Jag försökte få A att vara påskgumma/gubbe men det gick inte :(  Han hade sjalen och kvasten en sväng men när jag väl hade fått honom målad så ville han inte längre. Utan började grina så allt försvann :(  Men men ingen fara hade inte trott att det skulle gå heller för han gillar inte att "spöka" ut sig men lite kul hade det ju varit om han varit påskgumma =)


 Dessa står just nu på köksbordet och luktar illa.....men fina är dom =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0