kurs

Hade en skön dag igår. Dottern och jag satt ute i solen istället för att springa runt med dammsugare ;)  Tyckte att jag kände liiite i ansiktet igår, hoppas kan man ju alltid ;)

PÅ kvällen va det dax för afroaerobik, snart slut på säsongen så det gäller att ta i för allt vad man är värd. Så "hoppas" nu på en rejäl träningsvärk ;)  När jag och Dottern satt i solen läste jag en ToppHälsa som jag fått av rsyrran, där i stod det hur man ska komma igång  med att jogga. Jag läste grundlligt och kanske kanske kommer jag att prova när inne säsongen tar slut nästa vecka. Jogga är inte  min grej men ser så kul ut när jag ser andra görat så kanske ger jag det en chans.

Idag har jag fixat min nya kortare frisyr, gick ganska bra. Fy vad jag tycker sånt är svårt. Med mina lockar så lever mitt hår ett eget liv :/  Men frissan "kan" mitt efter att jag nog gått hos henne i mer än 10 år, så hon vet vad jag och håret klarar =)

Idag ska jag på kurs med jobbet. Ska bli kul men även lite läskigt, vi har prov i morgon sista timmen, hua. Vi ska ha en praktik del också men den är inte förrän om 2 veckor (tror jag det blir den 4/5).  Alltid kul att få vidar utveckla sig och lära sig något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0