måndag

Ni glömmer väl inte.....måndag = måndagslista = måbra och tacksamhetslistan


I dag är JAG glad och tacksam för

♥  Mina älskade "ungar", A sitter här brevid och har just givit mig en kram ♥

♥ Solen skiner och det är vår

♥ Grillsäsongen har börjat, mums ;)

♥ Jag deklarerade igår ( en hel vecka innan sista dagen) och jag får tillbaka en massa (reseavdrag)

♥  Är fortfarande kär i min Sambo, vi har varit tillsammans i över 10 år, visst går det upp och ner, just nu upp ♥

  Sambon och A som plantera penseér här hemma igår


Vill ni läsa flera måndagslistor så besök Jennyn , eller varför inte skriv er egna !

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Dessa listor är så bra, får en att lyfta fram vardagens glädjekällor :-)

2010-04-27 @ 20:17:04
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0