solig lördag

I går när A hade sovit middag så gick vi och hämta ägg hos grannen =)  A blev helt till sig och vinka glatt när han såg en höna genom fönstret =)  På vägen hem fick han gå får du åkte äggen vagn och A hjälpte till att "putta" på.

På kvällen va vi över till syrran vars dotter fyllde 16 i torsdags men hade "kalas" på fredagen. Vi blev bjudna på köttfäraspaj och smarrig tårta som efterrätt =)

Idag försökte vi få en liten sovmorgon, gick så där. A vakna men vi låg kvar i sängen och såg barntv en stund. Nu har Sambon och A gått upp till farmor och farfar för att grejsa lite ;) Själv sitter jag fortfarande i morgonrock och bara tar det lugnt.

Har kollat lite på provfrågorna som vi fick på kursen som va tisdag och onsdag. Ska nog kunna gå bra men prova CD skivan med bilder på den lyckades jag inte få fart på :(   Får be Sambon kolla om jag behöver något mera program annars får jag väl byta dator eller t a med den till jobbet och prova där.

Nä nu dax för duschen och börja dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0