söndag

Fullt upp även idag =)  Har jobbat en lagom lång dag. Sen tog jag tåget till 1årskalas =)   Dom andra kom senare, dom åkte hemifrån och Sambon hade lägt ut Stora sonens moppe på blocket så det kom en och skulle titta. Tyvärr köpte han den inte, men vi har en annan köpare så den är såld iallafall.  På det första kalaset blev det pizza och tårta.  När vi åkte därifrån åkte vi till nästa kalas. Mamma fyllde år igår men va borta så där blev det också kalas idag. Hon bjöd på lasagne och tårta, så ja nu rullar man fram ;)

A somna i bilen på vägen hem och nästan jag också ;)  Ledig i morgon (kompar) men ska vara hos frissan 8,45 ska lämna A hos hans farmor medans jag borta. Tror att dom bägge kommer tycka det är kul. Länge sen han va där ensam utan mig eller Sambon.



Mycke tårta har det blivit idag =)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Den ser smaskens ut

2010-04-19 @ 09:27:44
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0