Speedway säsongen börjar

Fick en supergod fika hos svärföräldrarna med nybakta bullar, mums!

Sambon, jag och A gick en sväng runt på tomten ( låter som den är super stor men så är det inte), kolla in allt som börjat växa och gro. Härlig känsla att se.  Hade tänkt leta upp en lövräfsa men nej det blev inget av med det idag. Satt en stund i solen och läste dagstidningen jag fick av svärmor.

Ska strax iväg till en kompis på mat. Speedway säsongen börjar idag så det är det som gäller på tv i kväll ;)  A har redan börjat "ladda"  med sin Rospigg tröja, fast idag är det GP ( individuellt) som är på tapeten. A och jag åker nog hem lite tidigare än Sambon.



Bild på Jason Crump min speedway favorit. För att reta Sambon och vår kompis så säger jag att det beror på att han är så snygg =)  Men han har faktiskt vunnit flera säsonger så han är duktig också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0