tisdag

Haft en bra kursdag idag. Lärt mig massor, förstått lite mindre ;)  Fysik är inte min grej, men har nu fått röntgens elektroner och annat förklarat för mig. Det är ju 25 år sedan jag gick min utbildning och sånt jag inte tänker på hur det fungerar teoretiskt funkar ändå ;)   Jag håller på att ta "körkort" för att få ta panorama röntgen. Teoridag även i morgon och sen en praktiskt dag om någon vecka.
Vi har fått en massa gott att äta under dagen så nu har jag ont i magen :(  Och det är två såna dagar till den här veckan, hur ska det gå ;)

När jag kom hem låg A på soffan framför tv;n på mage och rita. Han såg för härlig ut, där han låg med benen i luften och vifta på tårna =)

Här hängt några maskiner tvätt men nu är det soffan som gäller för mig =)



Så här mycket snö är det kvar hemma hos oss :(  Tog bilden igår när Dottern och jag satt i solen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0