tisdag

Blev en hel kväll i soffan i går. Sambon och jag (+ Dottern men henne skicka vi iväg för vi tyckte inte hon skulle vara med...) såg på "Män som hatar kvinnor", usch och fy så mycket hemskt. Men jag måste säga att jag tycker boken va bättre. Va visserligen länge sen jag läste den men som jag minns det så. Vi har 2;an ligger och väntar, svärföräldrarna har både 1 och 2 på DVD som vi lånat.

I dag är det eftermiddagspass på jobbet, har bytt pass eftersom en har åkt bort på påsklovet. Inge bra att byta pass innan jag kolla almenackan för idag är det födelsedagskalas som vi har svårt att få tid att hinna med :(   Det får bli Stora sonen och Dottern som får gå och jag bara titta in när jag hämtar dom efter jobbet. Men dom måste åka redan med mig när jag åker till jobbet, så dom får lång dag. Ja dom ska inte till kalasbarnet på en gång, först måste dom hitta något att köpa till henne och sen får dom gå till mormor och morfar ( som inte är hemma). Innan dom kan gå till kalaset, dom får väl passa på att ta in posten och vattna blommorna medans dom väntar ;)

Vet ni va jag fick en sovmorgon i morse. A vakna inte förrän 7,38 och det har väl aldrig hänt förrut =)  Vi låg och "prata" ända fram till 8 då han gick in till sig och greja en stund men då kände jag att jag måste gå upp. Lite att hinna med innan vi ska åka.

Förresten läste på FB igår att grannen hade kört på ett vildsvin bara ett par hundra meter härifrån :(  Usch och fy, det är på min promenadsväg. Just nu känns det som att jag inte törs ta stavarna och gå ut någe mera :(  Får kanske skaffa en motionscykel eller nåt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0