......

Hade en skit dag igår :(  Hoppas och vill verkligen tro att det blir bättre nu. Ja det bara måste det annars tar allt slut......Jaja det blir bra.

Ska strax iväg på ett extra insatt möte på jobbet som det va bra på att man kom på trots att man har ledig dag :( 
A ska gå till "tandläkaren" också och räkna tänderna ;) Hoppas att det går bra och att han gapar så hon ser något =)

Funderar på om jag ska kolla med en jobbarkompis som också är ledig på om vi ska äta lunch när vi är klara. Vore kul.


Här kommer en favorit i repris. Mina älsklingskillar!  Nu är inte Stora sonen med men han är självklart också en favoritkille.

Kommentarer
Postat av: jenny ♥

Hoppas du får en bättre dag idag! Titta gärna in min tävling som jag har :)



Kram Jenny

2010-08-26 @ 13:15:34
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0