grå måndag (tisdag)

Har tagit en lugn morgon jag och A. Gick upp strax efter kl7 då jag hörde Dottern hosta så hemskt. Hon blev förkyld i England. Och nu sommarjobbar hon på ett äldreboende vore ju inge bra om hon smittar ner gamlingarna. Så gick ner och plocka fram hostmedicin åt henne.

Har nu msn med en kompis, har inte träffats på hela sommaren så vi hade mycket att ta igen ;) n Och några hemlisar hade hon att bjuda på ;) 

Idag blir det mera tvätt och sen ska jag och A börja packa husbil för i morgon kväll åker vi en sväng till Småland =) Det blir Astrid Lindgrens värld och speedway GP i Målilla på lördag. Hade ju tänkt hälsa på några kompisar som gift sig sen vi såg sist men nu skulle dom också passa på att åka bort precis samma dagar som oss, jaja så kan det bli. Så nu får vi en dag som ser tom ut. Någon som vet något kul man kan göra med en 3 åring runt Vimmerby. Kom precis på att man kan åka och titta på Emils hus i Katthult.




Har ni sett så många fina näckrosor vi har i dammen =)




Update;  Grå måndag har jag skrivit i rubriken, noll koll det är ju faktiskt Tisdag idag =)

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Önskar er en underbar tripp med husbilen, astridlindgrens värld skulle även jag gärna besöka... KRAM!

2010-08-10 @ 15:20:11
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad härligt med vimmerby! Hoppas ni får en underbar roadtripp!

Kör försiktigt!

Kramar

2010-08-10 @ 19:01:03
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0