helgen som varit

Nu ligger jag efter här igen :(  Händer så mycket och finns så lite tid att sitta vid datorn....

Lördagen började med lite hårtoning. Skriver som grannen skrev på FB när hon färgade sitt hår lite mera rött (som även jag gjort idag) Måste ju ha nåt som matchar mitt hetsiga och bitchiga humör.. ;)   Ja fråga Sambon han tycker jag är sån nu och jag kan bara hålla med det är "sån" tid nu....

På Valödagen va det full fart mycket att titta på och träffa mycket folk jag inte sett på länge och sånt är ju alltid lika kul =)  Fanns både kossor (och en kalv) , hästar och små ankor att titta på, så A va helt till sig. Men idag tordes han inte rida. Fanns även "häftiga" bilar (som det stod i annonsen) att titta på både gamla veteraner och amerikanare. A;s kompis M;s morbror hade en sån där som dom fick sitta i. Ni kan tänka er vilken lycka för två små killar =)  Ferrarin som Stora sonen fick åka hem i från studenten stod också där så man fick titta på den.

Igår, söndag, börja jag med att jobba på Folktandvårdens akut. Det blev en lång dag där. När jag jobbat färdigt så kom resten av familjen in till stan. Vi skulle hämta Dottern som kom hem från England. Men vi va lite tidigare så det blev en tur till utsiktsplatsen även idag. Tyvärr va det lite väl grått och dimmigt så man såg inte så mycket.

Dottern verkar ha haft det toppen =)  Hoppas få höra mera idag senare för nu har hon åkt och sommarjobbat igen. Den här veckan är hon på ett äldreboende.

Vad vi ska göra idag är fortfarande ett oskrivet blad. Tvättar förstås. Bästa svärmor fyller år så det lär bli ett besök där på kvällskvisten. Sambon har börjat jobba idag så jag får väl "jobba" lite här hemma. Har faktiskt lite insperation att fixa och greja idag så det gäller väl att sätta igång innan det försvinner ;)

Självklart ska jag försöka få till en måndagslista också =)  Kicka in hos Jennyn ni cokså för att få lite insperation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0