Måndagslista!

Fortfarande lite mycket. Men här kommer en måndagslista, missa ju förra veckan och så kan vi ju inte ha´t ;)  kolla in hos Jennyn om ni vill läsa flera peplistor.


♥  Mina Älskade "ungar". Duktiga och hjälpsamma, vad ska göra utom dom.

♥  Har haft en kul helg. Med både storstad och land. Massor med musik och fågelsång ;)

♥  Snart är det dax för Italien =)

♥  Ledig dag i morgon. Sen jobb i 8 dagar på rad, men vad gör det när man trivs med jobbet.

♥  Har mycket kul att se framemot. Har fått inbjudan till både bröllop och barndop ( inte i samma familj).

♥  Kära Sambon har fixat så jag fått kalender i telefon OCH i dator att samarbeta.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken härlig lista, njut nu av din lediga dag <3 Kram!

2010-08-31 @ 07:18:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Virriga Vero

God morgon!



Inte måndag idag, men dock tisdag och jag har semesterdag för att färdigställa allting och lämna den gamla lokalen. Fy attan vad vi har haft att göra och det finns också att göra fortfarande.



Har också börjat skriva mina måndagslistor, vilket får en på bättre humör, även om det kan kännas tungt en måndagsmorgon. :P



Ha det gott!

2010-08-31 @ 07:54:44
URL: http://verosparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0