måndagslista

Blev ingen måndagslista förra veckan men idag så kommer det en =)


Idag är jag glad för ;

♥  Att det stora med takbytet är klart på sommarstugan.

♥  Biljetterna till Astris Lindgrens värld och speedwayen är bokade senare i veckan. Vår lillsemester är snart här.

♥  Dottern har kommit hem från England och allt verkar gått bra.
 
♥  Bästaste svärmor fyller år idag, vi ska strax dit på tårta ♥

♥  A och jag har haft en mysdag idag i regnet.

♥  Sambon står ut med mig trots mitt humör....

♥  Fått två biljetter till Globen där många artister ska spela den 28 augusti, ska åka med Dottern och syrrans tjejer.

♥  En av mina bloggkompisar har hittat mig på facebook, så nu är vi vänner även där =)


Glöm inte att kolla in hos jennyn , verkar som det blir rekord många måndagslistor idag.

Kommentarer
Postat av: Demo

I see first time your site guys. I like you :)

2011-05-11 @ 15:26:58
URL: http://demo.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0