tisdag

Hmm är det så här det kommer att bli när jag jobbar....Hoppas att det bara är en "formsvacka". Somna när jag skulle lägga A. Vakna av telefonen.....A va super trött och ledsen när han kom hem ville ingenting, man fick inte vara nära och inte långt ifrån. Va jag hos honom skulle pappa vara där osv.....Efter en massa plockande igår kväll somna jag som en stock. Hade ju tänkt titta på Fångarna på fortet...Någon annan som gjorde det?  Missa jag något ?  Eller va det lika bra att jag inte tog mig tid?

Hoppas hinna skriva av mig lite mera i kväll. Är ensam hemma med A så det beror på vilket humör han är på i kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Vero

Halloj, länge sen nu...



Jag såg inte heller Fångarna på fortet. Jag fastnade vid datorn jag... :S



Här är jag i flyttartagen och hoppas att innan veckans slut vara klar. Håll tummarna för mig.



Ha en fin dag coh hoppas kvällen blir bättre än föregående.

2010-08-24 @ 09:56:16
URL: http://verosparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0