tisdag

Ännu en dag i stugan med takbyte. Ja inte för min del, jag har varit med och sköt markservicen ;)  Idag har det varit bättre tur med vädret, inget regn i sikte. Dom har visserligen sagt att det ska komma regn i kväll och fortsätta under dagen i morgon. Men som sagt vi hoppas fortfarande på att slippa.....

Så mycket händer inte här så finns ännu mindre än i vanliga fall....

A har super kul med kusinerna. Dom håller sams så gott som hela tiden ;)  Finns mycket spännande att utforska här vid stugan. Minns själv hur kul jag tyckte det var att vara här som liten och leka med alla kusinerna.



Hade min favorit tunika häromdagen. Jeans lite längre A-formad, gillar extra mycket den här detaljen i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0