coolstuff.se

Kommer ni ihåg att jag blogga om coolstuff.se  för några veckor. Då skulle jag få ett presentkort. Nu har jag fått hem min beställning =) Är supernöjd. Fina och roliga saker förstås men även super service.  Nu va det ju så att jag inte begrepp hur jag skulle aktivera min rabattkod men med lite vägledning från kundservice så ordna även det sig =) Den enda nackdel jag kan komma på är att man inte kunde välja vart man ville hämta sitt paket. Då vi bor på landet och inte jobbar där vi har vår postadress så tog det lite tid innan vi hämta hem paketet.

Dessa fin saker va det som kom hem =)

 En sån här fin Legolåda ska A få till sitt lego, fast vi valde en röd =)

  Den här ljusslingan lysser när man sätter in den i USB
utgången =) Passar perfekt till Stora sonen som just nu "bor" vid datorn ;)


Om ni funderar på att handla på coolstuff så kan jag bara rekommendera det. Just nu har dom julkalender på coolstuff, extra bra pris på olika varor varje dag.

Kommentarer
Postat av: Nina

ja, coolstuff har mkt roliga prylar :)



ljusstaken köpte jag på Önska (inspiration hette butiken förut) -tyvärr kommer jag inte ihåg vad märket hette då jag slet bort klistermärket direkt, men jag hoppas du hittar på den ändå?! jättesöt!



kram på dig!

2010-12-08 @ 21:35:27
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0