kusinträff

Fredagen gick i "plockandes" tecken, oj så mycket saker det låg överallt......Kvällen njöts i soffan framför tv under filten =)

I går lämna vi A hos farmor och åkte till stan för att handla julklappar. Vi fick tag i ganska många men det är massor kvar. Några planer finns det men vi hann inte runt överallt. Vi va som sagt inte ensamma i stan. Det tog tex 30 min för att komma AV parkeringen vid Mediamarket........Kändes lite kontisgt att vara till stan utan barn. Allt gick mycket fortare och det va mysigt att bara vara två vuxna =)
Har hittat några julklappar på nätet så jag ska sätta mig ner och göra en lista på vad som fattas och vart dom ska handlas.

Dagen i dag ska användas till att förbereda nästa vecka. Jag jobbar ju 5 dagars vecka denna vecka. Har även några kvällsaktiviter som ska hinnas med.
A;s kusiner kommer också över en sväng och lekar. Svägerskan och Svågern ska på julkonsert och det passar ju super bra att A får några kompisar att leka med så jag hinner med att fixa lite annat.

Lite MaryKay "pluggande" ska också hinnas med. Tycker att det är superkul! Hoppas snart få någon att testa allt på ;) Tror att jag ska fråga Dottern om hon vill få en "visning" ;)  Så jag får träna lite.
 Dessa är det som ska är på julkonserten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0