Måndagslista!

Idag måndagen den 20 december är jag extra glad för en massa saker, bland annat dessa ;)

*  Mina älskade "ungar" och underbara Sambo

*  Att det är julafton om några dagar. Jag är långt ifrån färdig med allt jag tänkt, men tror det löser sig ändå. Städningen gör mig inte så mycket, det är julklapparna som är kvar som jag kan bli lite "stressad" över att hinna fixa.

*  Fick träffa mina syskonbarn igår, blir lång mellan varven när ena "högen" börjar bli stora och den  andra bor i småland.

* Har just bokat min första MaryKay klass, känns super kul =)

*  A ska till sin fantastiska doktor på torsdag. Han kommer förmodligen säga som sist att allt verkar vara helt normalt ;) Likadant som han sa för 1½år sedan. Kommer kanske inte behöva besöka honom mera.....
 
* Fundera på att A har gått sin halva tid på dagis nu till nyår innan han ska börja skolan (har varit på dagis 1½år och har lika långt kvar till han ska börja skolan). Nu trivs vi super bra med dagiset så det är också lite vemodigt. Men det jag tänkte komma fram till är att Dottern nu när terminen slutar har gått halva sin gymnasietid också. Och det är skönt =)

*  Har kommit ut en tur med stavarna även idag. Känner mig såååå duktig =)


Glöm nu inte att gå in till Jennyn`s blogg för att läsa fler måndagslistor.

Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

Hej och god jul! Blir alltid lika glad av din lista o den här veckan var den ju riktigt lång! Tack för att du är med och förgyller måndagarna!



Ha nu en riktigt underbar jul, många kramar Jenny

2010-12-21 @ 12:30:13
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0