några dagar......

Hej och hå vad dagarna rinner förbi...Men nu har jag julledigt! Så hoppas hinna skriva av mig lite ;)  Ska visserligen på en halvdagskurs på jobbet en dag nästa vecka och så jobbar jag på nyårsafton men det räknas nästan inte ;)

Igår hade Stora sonen en kompis här så jag fick laga middagen själv :/ Hjälp så fort man vänjer sig att ha den fixad när man kommer hem. Men jag löste det med halvfabrikat ;) Idag stod köttfärssås och spagetti på bordet =)

Vi har ett jätte fint vinterlandskap ute men nu varnar dom ju för 2dm snö i morgon så vi får se vad jag tycker om det. Igår fick jag nyckeln till motorvärmaren på jobbet, lagom timeing nu när jag ska vara ledig till den 10 januari. Men är glad ändå kommer ju numera allti ha en parkeringsplats och en varm bil när jag så önskar ;)

Har hunnit gjort en pepparkaksdeg nu på kvällen, har haft planer på det i flera veckor men inte tagit mig tid.....Men nu så har jag planer på pepparkaksbak på fredag jag och A. Sambon ska sälja julgranar i helgen så vad vi ska hitta på då är inte bestämt ännu, men hoppas hitta på något kul. Helst något som innebär fler julklappar;) På söndag ska vi på fördelsedagskalas. Kusin J från småland kommer upp (han fyller idag) och kusin J som bor i grannbyn fyller på onsdag.

Dottern har varit till tandställningstandläkaren och är nu äntligen färdig där, måste kolla upp hur många år hon gått där......Nu är hon hon pojkvänen inne i stan och handlar julklappar =)


  Här kommer en gammal bild, tror minnsan vi har mera snö nu. Hoppas hinna gå en massa promenader nu när jag är ledig =)

Kommentarer
Postat av: Anthonysara

keep it up very nice site

2011-08-04 @ 11:25:11
URL: http://anthonysara.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0