ännu en tävling!

Hittat ännu en tävling som jag vill vara med i =)  Kolla vilka härliga baksaker man kan vinna inne hos Maria .

jaha nu går det inte att få in någon bild.......får förska i morgon igen men så länge kommer här en lista på vad man vinner.

- Edible Pink Hearts, Rainbow Dust. Ätbara små rödrosa hjärtan

 - Strössel, röda pussmunnar

- Liten kakform i form av en kyckling

 - Små pappersformar med påskmotiv

 - Sockerkulor i pärlemor

Hjärtana och pussmunarna är jag mest nyfiken på ;)  Tänk om man har sån tur att man vinner då ska jag baka något gott som jag kan dekorera med hjärtan och pussmunar till Alla ♥ dag för då har Sambon och jag förlovningsdag (och gift lär jag nog aldrig bli ;)

Det är Tårtpinglan som sponsrar med vinster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0