bankdag

Blev en sån stressig förmiddag ( ja hela dagen har det varit fullt upp) som jag trodde. Skulle vara på banken kl 10 men först lämna A hos mamma/mormor som skulle vara barnvakt. Vi hann i tid trots att det snöar ymningt emellan åt. Bankbesöket trodde jag skulle ta en timme men när det gått drygt två så ska bankkvinnan ( en mycket bra tjej som jag fattar vad hon menar och förtåtr vad jag vill ha) att nu ger vi oss för idag. Men har en ny bokat tid om ungefär en månad. Man kan tro att jag har massor med pengar att placera men tyvärr är inte fallet så utan snarare tvärtom, hur ska vi få pengarna att räcka.

Upp en sväng till jobbet och ta ledigt nästa onsdag då A har fått tid hos audiologen. Fick ett brev i början på november där det stod att vi skulle få en tid inom en månad, men inget har dykt upp så idag ringde jag och fick en tid redan nästa vecka. Hur är det med alla dom som inte hör av sig för dom ingen tid?!?

Sen iväg och storhandla, passade på när inte A är med går så mycket lättare då ;)  Köpte hem varsit wienerbröd som vi "festa" på innan A och jag åkte hem. Kom hem strax efter kl 15 så har nu hunnit packat upp alla kassar, laddat om tvättmaskinen. Ska se om jag hinner slöa i soffan innan det är dax att fixa middagen idag.

Får se om det blir någon gympa för mig i kväll. Tror jag isåfall får åka själv. Snöväder och halvdåliga vägar gör att det känns så där kul, men gör jag det inte idag så lär jag inte komma igång. Svårt val!

Kommentarer
Postat av: Nina

kikar förbi och önskar trevlig kväll!



låter bra med bankträffar, det skulle nog vi behöva åxå.. kram!

2010-02-04 @ 21:13:34
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0