Detta har hänt sen sist...

I tisdags vad et fullt upp. Jag och Sambon jobba, A va på dagis och Dottern kom efter mycket om och men iväg på workshop men kören. Efter middagen då Sambon bjöd på fläskkotlett och ugnspotatis, en helt vanlig tisdag, så bytte jag om från flecceunderstället och åkte iväg för att lyssna på Dottern och hennes körkompisar som skulle ha konsert efter dagens workshop. Tyvärr för dom så va det bara jag som kom och lyssna!!  Men tur för mig som fick en "privat" konsert, för dom sjöng ändå =)  Dottern tycker det är läskigt att sjunga själv så det har hon "tränat" på i dag. Hon hade sagt att om det  bara va jag som skulle komma så skulle hon göra det. Tur för mig men otur för henne ;)

Onsdagen blev inte som tänkt. Medans jag klädde på A;s ytterkläder så kräktes Sambon, bara så där, han hade ätit frukost och inte märkt något speciellt :(   Så det blev ändrade planer, jag fick åka runt med A till dagis. (Ja vi bestämde att ta dit honom trots Sambons mage, mest pga att A inte hade varit så mycket med Sambon under gårdagskvällen). Tog lite tid för mig att komma till jobbet men hade såna arbetsuppgifter i går så det gick bra.
På kvällen bar det av till 18 årskalas för oss friska ( Sambon hade inte fått upp något mera under dagen men ville inte riskera att smitta ner fler).


Dagen idag hoppas jag ska erbjuda lite mys med A och Dottern. Vi har planer på att åka på kondis och ett besök på bibblan har Dottern också önskat (trots att hon låna två böcker av kalas"barnet" igår).
Vi ska också hinna med att besikta bilen, hoppas det går bra nu efter verksadsbesöket tidigare i veckan.


Kommentarer
Postat av: Uttan

Uj ja Vinterkräkan härjar även runt oss...hoppas Ni andra klarar Er.

Här är det dotter Jenny med familj som varit dåliga.



Hoppas det gick bra med besiktningen.

Kram!

2010-02-25 @ 13:32:56
URL: http://hemmahosuttan.blogspot.com/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag har jobb till efter sommaren vad jag vet nu. En dröm jag har är att plugga till sjuksköterska och igår funderade jag på att verkligen göra slag i saken. Måste ju plugga upp betyg för att komma in.

2010-02-25 @ 16:22:07
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0