en helt vanlig onsdag

Härligt med sovmornar, A och jag gick inte ner förrän kl6,15 fast då hade vi redan hunnit läst Pippi boken både bak och framlänges ;)
Sitter fortfarande i morgonrocken ( men ska strax in i duschen) och har pysslat lite. Ätit frukost med dom stora barnen det va länge sen sist och alltid licka mysigt. Passar på att kolla av hur dagen ska bli när jag kommer hem från jobbet så lär jag knappast se dom för då är det nog bara datorerna som hägrar ;)

Om ändringar även i dag på jobbet men jobbar bara mina vanliga tider och det är skönt. Däremot lite andra arbetsuppgifter än  i vanliga fall, eller andra dom vanliga plus några till. Men är ju som sagt em pass så kommer inte hem förrän närmare 8 ikväll så det gäller att mysa med A så mycket som möjligt för då hoppas jag han är i sängen =)

Vet ni vad? Idag snöar det igen, visserligen bara en fint snöfall men det har blivit mera än i morse och lite har det hunnit blivit. Och ja jag gillar snön men det behöver inte komma sååå mycket mera nu. Men hellre snö än regn för än så länge är det vinter, kom igen i april då får det gärna regna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0