fredag!

Härliga fredag!

Sambon och Dottern har åkt iväg, vi andra är hemma och myser =)  A och jag ska strax baka muffins tills kusinerna kommer. Få se om det blir någon pulkaåkning, inte lika fint väder som igår men inte så kallt.

Ska skjutsa ( eller om han kör) Stora sonen till bussen för han ska till sin pappa i helgen. Då ska jag passa på att handla mat, undra vad Sambon och jag ska smaska på ;)  Blev lite sugen på våfflorna Camilla skrev om i söndags. Så kanske det blir dom, dom påminer ju om langos vilka jag vet Sambon gillar skarpt. Sist vi åt langos  va när vi va till Grönan men dom va inte goa :(

Vi får se vad dagen har att erbjuda =)  Blir som vanligt Let´s dance ikväll. I dag är det fredag och då får jag äta gotti på kvällen. Undrar vad jag ska välja?  Ostbågar eller godis, hmm som ni hör är det stora beslut för mig att ta;)

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Så härligt med fredag, kan bara instämma, och muffinssugen blev jag också, kanske får baka några med mannen och luran senare idag för att fira att det gick bra att vända fröet - nu fäntar vi bara på att h*n ska göra entré! Ha nu en fin helg, kram!

2010-02-12 @ 09:53:38
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0