fredag!

Äntligen fredag, men jag ska jobba i morgon också så än är jag inte ledig :(  Idag har jag jobb hela dagen, ska tom börja 1,5 timme tidigare än vanligt. Sambon kommer hem innan mig så hoppas på att middagen är klar ( eller åtminstone på börjad ) någon fördel ska det väl ändå vara att jobba länge en fredag ;)

Jag va i väg (själv) på styrketräningen och yogan igår. Så skönt! Så nu är det bara se till att hålla i =)

Dagen idag blir väl inte så mycket mera än jobb och tv tittande i kväll och mys i soffan. Dottern åker till sin pappa medans Stora sonen stannar hemma. Vet inte vad som hänt....Har inte riktigt koll men kanske har jaktsäsongen tagit slut? Men han har ju varit magsjuk i veckan så det kanske är lika bra att han stannar hemma.

  Rosorna står tyvärr inte så här fina längre :(  Men nu får som stå och vara fina ett tag som torkade =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0