gårdagens....

Usch så dålig jag är på att uppdatera. Vet ju själv hur kul det är när ni skriver ofta. Jaja vi får se om det blir någon bättring, brukar ju tyvärr vara dålig på det på helgerna.

Gårdagen blev så där bra om jag hoppades på =)  Fick en kort sovmorgon, typ 5 min ;)  Sen skulle A upp. Men vi slöa lite i soffan innan Dottern väcktes för frukost. När vi ätit och fixat lite så bar det av till Östhammar det öppnades en ny "skrot"affär, en sån som det finns allt man inte behöver i. Allt från rengöringsmedel till kattmat !
Där va det hur mycket folk som helst så vi försökte ju runt men nä vi gick ut. Vi lyckades pricka in bibliotekets öppettider så vi låna varsin bok, A låna en Pippi bok vi inte hade hemma, jag låna Tyskungen som cdbok vad Dottern låna minns jag inte.

Besiktningen av bilen gick bra=härligt!

Sen det obligatoriska kondisbesöket. Vi besökte ett med många smårum och hamna idet med jukebox och 50-tals gregor. Fanns ett skåp med massa saker som jag kände igen hemifrån. Måste säga ut mamma att besöka det rummet =)

Hem och fixa pizza samtidigt som Dotterns kompis kom. Dom skulle låna Stora sonens stuga och ha filmkväll där.  Vet i17 hur länge dom va vakna men dom har i allafall varit inne och ätit frukost nu ;)

Hann även med att träna igår kväll, det blev först ett styrketräningspass i grupp och sen ett yoga pass. Där va vi bara 5st, med ledaren. Märks att det är sportlov här denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Skönt att bilen klarade sig! : )



Ha en bra fredag och en mysig helg - kramar!

2010-02-26 @ 12:59:44
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Här hade dotter också filmkväll igår

men de har ju sportlov

2010-02-26 @ 22:48:05
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja, visst är det riktigt bra avkoppling. Man vill bara sitta kvar i bilen och fortsätta lyssna. :)



Spana in Nikitas blogg om du är ute efter bra barnklädes tips. Hennes grabb är ungefär lika gammal och vi har väldigt lika klädsmak. :)

http://nikital.blogg.se/



Robin kommer dyka upp lite nu och då men vill inte känna det där måstet av blogga om barnmode, som förut då Robins Garderob var en barnmodeblogg . Bara när jag har lust såklart! ;)Kul att du följer med oss vidare.



Önskar dig en strålande kväll!

//Evelina

2010-02-26 @ 23:12:22
URL: http://eveangelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0