läckande akvarium :(

Medarbetarsamtalet med chefen gick super bra, fick en massa positiva ord =) 

Besöket hos frissan va härlig! Tänk att få sitta i tre kvart och bli ompysslad utan att det är någon som drar i byxbenet ;)  Det blev en ny frisyr =)  Super kort uppe på huvudet där är det nog bara 3cm men på sidorna och i bak är det nästan lika lång som tidigare.  Hon klippte ur massor då jag har super tjockt hår.  Nu gäller det att kunna fixa till det när det är dax för mig att göra det själv. Fast frissan känner mig rätt bra efter att jag gått hos henne i över tio år så hon gjorde en frisyr som inte behöver så mycket fix =) Ska ju ofta vara på jobbet senast kl 06,45 och då blir det inte så mycket gjort innan. Tänkte ändå köpa något att "kladda" i men tyvärr va den slutsåld. Dom hade fått in något nytt som hade sålt som smör så det får bli en sväng dit i början på nästqa vecka.

När jag kom hem hade Sambon fixat middag så det va (nästan) bara att sätta sig och äta =)  Har även hunnit lite hemma fix och en god fruktsallad till kvällfika, mums!

Sambon upptäckte att akvariet börjat läcka vatten :(   Så han har tömt det så mycket som behövs. När han och Stora sonen hämta in ett annat att ha fiskarna i så sprack det :(  Så just nu är han lite låg. Just nu har vi allstå två trasiga STORA akvarium inne :(  Han har ett till på G men inte hemma så. Men det va väntat att det första skulle börja läcka, det är över tio år sedan han gjorde det och man skulle visst limma om det efter 5 år säger han, men som vanligt är det den där tiden som aldrig räcker till.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0