måndag

Blev inget skrivet igår....På jobbet blev jag kvar länge och sen stanna jag till på Fulleröhandel där köpte jag lite smått och gott. Tyvärr (för min del) så är allt födelsedagspresenter, ska på 18 års kalas på onsdag. Det va länge se jag stanna till där så det blev många vändor där inne innan jag kom ut. Dom har många av mina favorit märken där bla Cult, Sernholt och Green Gate, ja ni förstår att fanns mycket fint där inne.

Kom inte hem förrän strax efter kl5 då Sambon bjöd på mat. Sen åkte jag och Stora sonen till mormor och morfar, där han sov i natt. Skulle med bussen kl04,55 ( hua) Han är på väg till Falun där han ska vara i 2 veckor på intensiv körskola. Tyvärr som "alla" vet så har inte tågen gått som dom ska idag så han kommer inte komma i tid :(  Första bussen gick som den skulle men sen va det stopp, första tåget gick inte så då fick det bli buss och då kommer han försent till nästa tåg trots att det va 50 min väntetid där....Så nu får han sitta över 2 timmar i Gävle och vänta på nästa tåg i stället för att komma fram :( 

Här hemma är det strax dax för oss att åka på kyrkis. Vi skulle vara ute och grilla korv och åka pulka idag men tror inte det blir så för det är 25 minus ute just nu, brrr.  Vi får väl grilla korven i ugnen istället ;)
Sambon har eldat här hemma idag innan han åkte så vi har varmt och skönt här inne.

Är ju som sägt sporlov här denna vecka så Dottern är hemma. Hon skulle passa på att plocka ur det sista i garderoben som är i numera vårt sovrum. Själv börjar jag fundera på hur vi ska få plats med alla våra kläder där, vi är ju två och hon hade mer än fullt och va bara en ;)  Ja hoppas kunna plocka ur lite, kanske dax för att lägga ut lite på tradera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0