tisdagskväll

Oj jag som trodde jag skulle hinna skriva mycket här idag när jag va hemma och dom andra jobbat/skolan, men inte då.....

Svägerskan kom med ett gäng beg skjortor som fått låna av någon bekant och eftersom hon har tjejer så får A låna dom. Tyvärr sov A för kusinen va med och va leksugen. Men vi blev dit bjudna på fika när A vaknade. Passa på att fixa maten medans så allt va klart, Stora sonen hann och komma hem så han fick sätta in potatisen i ugnen och värma köttfärsbiffarna. Och vi kunde vara kvar en stund längra =)
Maten va supergod men jag undrar varför jag inte tagit upp ett större paket köttfärs när jag ändå höll på. Har ju kunnat haft maten klar någon mer gång, nu gick allt åt.

Har hunnit en massa hemmapyssel nu på kvällen. Skönt att ha förberett en del tills i morgon när jag jobbar em, mina förmiddagar brukar på något konstigt sätt bara försvinna när jag jobbar em ;)  Kanske kan det bero på att jag sitter för länge vid datorn.... Imorgon bitt har Stora sonen sovmorgon så han åker med A och mig, men känner jag honom rätt så går han upp samma tid som vanligt;)  Kanske tur för mig för då kan jag få lite hjälp att fixa.

Har fått "problem" att få plats i mina jeans,hmm, har haft mjukisar och långkalsonger för mycket så har inte märkt att jag börjat "svälla" ut,hmm. Inge kul :(  Så ikväll bestod kvällsfikat av fruktsallad, kände mig riktigt duktig för jag hoppa över glassen som dom andra tog till =)

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Så klart kommer jag ge er receptet till kakan i bloggen också:)

2010-02-03 @ 17:59:39
URL: http://www.hemmetsjournal.se/mariaskakburk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0