torsdag

Hmm nu har nästan hela dagen gått och jag har inte gjort många knop....Skönt javisst men kommer att bli stressad när jag kommer på allt som skulle ha gjorts :(

Blev inget pulkaåkande med A;s kusiner idag, dom hade nog glömt av det men vi boka morgon dagen istället. Hoppas det blir bra. Ska hinna köra Stora sonen till bussen också. Han (och Dottern) ska till deras pappa, han har fått hundvalpar som dom ska passa på lördagskväll när han ska bort. Dottern va lite "bekymrad" ville ju dit och gosa med valparna men har så mycket skolarbete att göra i helgen, men jag undrar varför hon inte kunde göra läxorna där, då sken hon upp =) Hon hade inte tänkt så långt, går inte så bra när småsyskona är där men dom skulle inte dit i helgen.

Känner mig inte nöjd i håret efter frissabesöket i tisdags, hjälpte inte att jag tvättade och fixade det i går :(  Hon har klippt ur det så mycket så det känns som jag inte har något hår kvar ;)  Tänker på alla dom som har så här tunnt hår på "riktigt" tycker dock att det känns som jag har pälsmössan sittande uppe på huvudet. Jaja jag kommer säkert att vänja mig snart.

Stora sonen kom hem tidigt idag med. Dom har en lärare sjuk och eftersom det är bara han som undervisar på torsdagar så blev det ingen skola alls för Stora sonen idag. Kan kolla på hemsidan innan han åkte men då stod där inget men när han kom fram så va alla lektioner inställda idag :(   Men när han kom hem fixa han Chilicorncarne för det hade han önskat att vi skulle äta idag. Undrar hur det kommer att gå för mig på styrketräningen och yogan i dag med en massa bönor i magen ;)  Få se till att ingen står bakom mig =)

Kommentarer
Postat av: Nina

skönt att bara vara, men jag känner ju så väl till den där känslan av stress över det man borde gjort istället =/ kram!

2010-02-11 @ 20:11:13
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Peter Olofsson

Vad gäller egentligen för "oskrivna regler" när man bloggar! Självklart så måste man visa respekt och uppföra sig ordentligt när man skriver i någons kommentarsfält som jag gör nu!

Men och det är ett stort men, får man göra som jag gör nu? Att skriva en rad och bara ställa två enkla frågor? Hur mycket Disco är du? Och minns någon Falco? Ja, jag vet inte om man skulle kunna betrakta det som oetiskt eller kanske det verkar konstig? Ja, det var många frågor på en gång, har jag själv några svar? Ja, kanske några! Just nu är det sådan stiltje på min blogg så jag undrar om alla tittar på TV istället för att använda detta underbara medie! Ja, vem är jag då som skriver dessa rader, är faktiskt inte riktigt säker men jag går under tilltalsnamnet Peter Olofsson och har en blogg som heter Oumberliga Bloggen, eller rättare sagt Oumberligating fast just nu ikväll klockan 23 när dessa rader skrivs så är det Nostalgi 80-tals Disco hos mig!

Verkar det konstigt eller oroande? Det får du avgöra själv! Oumberlige Peter var inne här och läste lite och tittade sig omkring och gillade det han "såg"! Kanske har den här människan något att tillföra min blogg eller jag något att tillföra denna blogg, hmmm....det vet man som sagt inte förrän man provat!

Snart nytt dygn så jag passar på att önska en trevlig helg!

Mvh ifrån Oumberlige Peter!

2010-02-11 @ 23:14:33
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: Jeanette

TAck för din kommentar!



Trevlig helg på dig med!



Kram Jeanette

2010-02-12 @ 07:47:36
URL: http://alltoingetmedjeanette.blogspot.com
Postat av: Att ha det gott

Jag har så tunt och trist hår

2010-02-12 @ 09:31:18
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0