fredag

A och jag hade en bra torsdag igår. Jag han nästan allt jag planerat, eller jag gjord i allafall dom sakerna jag hade dragit på mest ;)  Hos frissan fick jag inget svar men gör nya försök idag på lunchen. 
Han även med ett pass styrketräning och ett yoga pass igår kväll. Är så skönt att komma iväg och få lite egen tid och väldigt skönt att få träna sig svettig. 

Idag är det allstå jobb som gäller igen, dagtid. Så alla är hemma när jag kommer och och det brukar vara bara att sätta sig vid middagsbordet. En av få fördelar med att jobba dag =) Jag planerat oftast inte heller åt dom så dom får hitta på något själva ;)

Stora sonen har som vanligt ledig dag idag och han ska åka till Falun på intensiv körskola på måndag. Så han har fått en "lista" på saker att förbereda idag ;)  Typ kolla att han har underkläder för 12 dagar, tror inte det finns tvättmaskin där. Här hemma går ju tvättmaskinen för jämnan så det behövs ju ofta inte så mycke av allt. Annat va det när man bodde i hyresrätt och bara hade tillgång till tvättstugan ca 1ggr/veckan. 
 
Vet ni va?  Det snöar här även idag. Och igår såg jag faktiskt säsongens första Domherre och det betyder ju (enligt gammal sägner) att det blir mera snö =)  Det är faktiskt lite konstigt för vi brukar ha mycket Domherrar här. Och just herrar för jag har lite svårt att känna igen damerna ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

ja, det SKA ju komma ännu mera snö.. man funderar ju hur mycket det KAN komma egentligen..?



härligt att du kommit igång med träningen igen..



pssst: nu ligger me&i-köpen uppe på bloggen ;) kram!

2010-02-19 @ 17:05:49
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0